7/01/2014

PANNA KULTURALNA W KONKURSIE RADIA RMF FM!:)


Kochani! Tak się składa, że mój cover "I will always  love you", (którego możecie słuchać w mojej zakładce YOUTUBE) zakwalifikował się do konkursu radia RMF FM!:)

Można na mnie głosować wchodząc TUTAJ i klikając Głosuję na ten film  pod filmikiem:) Będę również wardzo wdzięczna za  facebook'owe polubienia:)


Dlaczego tak bardzo mi zależy? Otóż dlatego, że "Pięciu najlepszych wykonawców weźmie udział w nagraniu urodzinowej płyty 25 lat RMF FM. Zaśpiewają w duecie z pięcioma gwiazdami: Ewą Farną, Kamilem Bednarkiem, zespołami Perfect, Enej i Varius Manx!". To byłaby dla mnie ogromna szansa i niesamowite doświadczenie! Dlatego liczę na Wasze wsparcie i pomoc:) Można głosować wielokrotnie, po każdym odświeżeniu strony:)


Pozdrawiam i zachęcam:)

Panna K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz