6/28/2014

MAŁE PODSUMOWANIE

Niewiarygodne, że ten rok akademicki minął tak szybko... Dopiero broniłam pracę licencjacką i strasznie się stresowałam..a tu skończył się kolejny rok. Muszę przyznać, że ze wszystkich dotychczasowych ten był najlepszy:) I wcale nie chodzi o to, że zmieniłam kierunek studiów, chociaż po części może też, ale najlepszym co mnie spotkało to ludzie, których poznałam. Są totalnymi indywidualnościami i są fantastyczni. Mam nadzieję, że te znajomości nie umrą "śmiercią naturalną", kiedy już skończymy studia:) Trzymam za to bardzo mocno kciuki! :*
Dzisiejszy wieczór postanowiłam poświęcić na stworzenie nowego cv. Ostatnio odkryłam w sobie zamiłowanie do zabawy grafiką:) może powinnam się przebranżowić? ^^
A oto moje dzieło:)

Mnie się osobiście podoba:) Siedziałam nad tym ponad godzinę;p

Jutro powrót do domu,muszę się jeszcze skończyć pakować. Żegnam Lublin na trzy miesiące. Ciekawe co ciekawego przydarzy się w te wakacje:)


Pozdrawiam i życzę dobrej nocy,

Panna K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz