6/20/2014

"Na prawdę jaka jeste(m) nie wie nikt..."

Pomyślałam,że może warto byłoby się przedstawić tym, którzy mnie nie znają,a zaglądają na moją stronę:) Podpis 'Panna K.' nie jest bezpodstawny - mam na imię Katarzyna. Obecnie mam 23 lata i studiuję dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie M.C. Skłodowskiej w Lublinie.Jestem także absolwentką kulturoznawstwa. W przyszłym roku kończę swoją życiową przygodę z edukacją i jeśli zdrowie i finanse pozwolą (a podobno dla chcącego nic trudnego) to chciałabym trochę pojeździć po świecie. Jak sobie czasem myślę jak wielki i nieogarniony jest świat i ile miejsc można by było zobaczyć to nogi same chcą biec przed siebie. Niestety za chwilę zderzam się ze smutną rzeczywistością i zaczynam myśleć o czymś innym żeby zabić marzenia. A przecież nie powinno tak być.. Tak.. zdecydowanie.. to co na pewno mogę powiedzieć o sobie to to, że jestem idealistką co często mnie w wielu sytuacjach gubi. Staram się pracować nad sobą i dystansować do wielu spraw,ale wielokrotnie mi to nie wychodzi. To czego w sobie szczerze NIENAWIDZĘ to moja niekonsekwencja w działaniu. Osoby, które mnie dobrze znają lub chociaż trochę.. widzą to we mnie i często strofują. I słusznie.. Zawsze wtedy myślę: " Boże.. Kaśka,ogarnij się i zrób coś ze sobą!". Podziwiam ludzi,którzy są wytrwali, nie poddają się i walczą, chociaż ja też o wiele w swoim życiu walczyłam.
Poza podróżami, bardzo lubię spędzać czas z ludźmi,zwłaszcza z tymi, którzy są dla mnie ważni w życiu. A w ciągu paru miesięcy pojawiło się ich kilku:). Dzięki nim,czuję się szczęśliwsza,akceptowana i szanowana. Chciałabym dać im od siebie to samo i mam nadzieję,że właśnie to czują. 
Moja miłość? Muzyka,muzyka,muzyka.. tak,śpiewam sobie.. już od hmm.. jakichś 18 lat.. nie jestem w tym doskonała,ale wiem,że mogę być. Najważniejsze w śpiewaniu jest dla mnie to,że sprawia mi to radość i czuję się wolna poprzez  możliwość wyrażania swoich emocji. Bardzo jest mi miło kiedy słyszę od kogoś " ej! jesteś świetna!:) śpiewaj częściej!". To bardzo motywujące i dające power na dalszy etap moich prób i błędów artystycznych. Ostatnio zaczęłam pisać własne teksty... co z tego wyjdzie? Czas pokaże..
Poza śpiewaniem bardzo lubię gotować i uczyć się smakować nowe potrawy. Pewnie nie raz wrzucę tu jakieś przepisy kulinarne dla wielbicieli zup i innych smakołyków:) Lubię eksperymentować w kuchni i muszę przyznać,że wychodzi mi to całkiem dobrze;) 
Właśnie sobie myślę,że mimo godziny 19:40 czas na kawę.. wypadałoby się jeszcze trochę rozbudzić:)

Pozdrawiam i życzę miłego piątkowego wieczoru,


Panna K.

PS. Chciałabym podziękować paru osobom. Patryk,Karolina,Żaneta,Marcin,Patrycja,Agata
i Ania.. Dziękuję Wam,że jesteście.. Bez Was nie byłabym tą samą osobą, którą jestem teraz. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz