6/24/2014

KULINARNIE

Obiecałam kulinarne akcenty na blogu, więc dzisiaj z racji stanu zdrowia i braku bardziej konstruktywnego zajęcia, pozwolę sobie podać Wam doskonały przepis na leczo warzywne (tak, również dla osób "wege";)) . Ogólnie jak najbardziej preferuję mięso, ale czasami warto od niego odpocząć, a to danie jest dobrą alternatywą:)


Do wykonania leczo warzywnego potrzebne są:

  •  1 cukinia
  •  1 papryka
  • 1/2 cebuli
  • pomidory w puszce 
  •  ząbek czosnku (dla chętnych - ja dodałam celowo, żeby się podleczyć) 
  • makaron / ryż
  • olej/oliwa
( ilość na 2 osoby)
 
   przyprawy:
  • bazylia
  • oregano
  • słodka papryka
  • pieprz
  • sól 

Warzywa (cukinię,paprykę,cebulę i czosnek) kroimy w miarę drobno i podduszamy na odrobinie oleju/oliwy w garnku. Kiedy warzywa zmiękną, dodajemy pomidory w puszcze, mieszając wszystko. Doprawiamy według uznania przyprawami. Podajemy z makaronem lub ryżem. Ja dzisiaj wybrałam ryż.



  Smacznego życzę!:)

Panna K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz